חדר כושר

חדר הכושר החדש נפתח בחודש מאי 2023 לאחר 5 חודשים של שיפוץ ,שדרוג והרחבה (לרבות בניית גלריה) ורכש של ציוד אימון חדש.

חדר הכושר מעניק אווירה ספורטיבית ומקצועית שמאפשרת למתאמנים להפיק את המקסימום בכל פעילות. במתחם קיים ציוד אירובי וציוד כח מגוון ממיטב החברות המובילות בעולם.
תהנו !!

שלח

ציוד אירובי מתקדם

אימון אירובי הינו מרכיב משמעותי באימון בחדר הכושר. אצלנו תמצאו ציוד מקצועי ומגוון של החברות המובילות בעולם. הציוד כולל : מסלולי ריצה, אלפטיקל (קרוסטריינר), אופניים ,מכשיר מדרגות ומכשירי חתירה.

ציוד כוח מגוון

אימוני כח ממלאים תפקיד מרכזי בשמירה על הכושר ועל אורח החיים הבריא . בחדר הכושר קיים ציוד כח מקצועי ומגוון ממיטב החברות והוא כולל : מכונות כח ,משקולות חופשיות ,מגוון אביזרים לתמיכה ולשיפור האימונים וכן מכונות משולבות המורכבות ממספר תחנות לביצוע אימונים מגוונים.

אימוני היכרות

3 אימונים של 30 דקות ובכל פעם עם מאמן אחר. אימונים אלה יאפשרו למתאמן לבחור את המאמן שיתאים לו לבצע התקשרות לביצוע סדרת אימונים אישיים .

אימונים אישיים

אתם מגדירים את היעד ,אנחנו נלווה אותכם עם המדריכים הכי מקצועיים, באופן אישי ועד להשגתו !!! בין השאר נקפיד על לימוד וביצוע נכון של התרגילים, נגביר את המוטיבציה וניתן לכם כלים לשמירת אורח חיים בריא.

המאמנים שלנו

דברים נהדרים באים מעבודה קשה והתמדה ללא תירוצים
קובי בריאנט
כדורסלן

שעות פעילות

בימים שני ורביעי בין השעות 16:00 – 15:00 מתקיים בחדר הכושר חוג כושר מודרך לנוער, אין כניסה חופשית למנויים  (למעט חודש אוגוסט)
 
יש להתעדכן בשינויים בשעות פתיחת חדר הכושר בזמן אירועים ובחגים.

צרו קשר