שירות לקוחות

פארק המים רעות מייחס חשיבות רבה לשביעות רצון המנויים, לשם כך הוקמה בפארק מחלקת שירות לקוחות, אשר נוקטת במירב המאמצים להעניק למנויי הפארק את השירות הטוב ביותר.
 
המחלקה משמשת כמחלקת קשרי לקוחות ופניות מנויים ופועלת במטרה להבטיח קיום תהליך קבוע של שיפור ברמת השירות למנוי. כל פניה, הערה, הצעה, תודה או תלונה, נבדקת לעומק ומטופלת במלא תשומת הלב הראויה.

הנהלת הפארק רואה בפניות המנויים תרומה חשובה לקידום איכות השירות ואנו מקבלים בהערכה כל פניה.

שלחו הודעה

office@reutpark.co.il

הגיעו אלינו

לחצו כאן לניווט

השאירו הודעה

מנוי בפארק?

טופס המתנה למנוי